شکایات

 

 
 
 
شركت توزيع نيروي برق شيراز در راستاي اهداف دولت الكترونيك به منظور تسريع در روند ثبت و پيگيري شكايتهاي مردمي امكان ثبت و پيگيري اين درخواست ها را از طريق سايت پرتال فراهم نموده است جهت ثبت و پيگيري شكايت اطلاعات زير را دنبال انجام دهيد.
 
راهنماي ثبت و پيگيري شكايت  در سامانه ثبت شكايات
1- كليك بر روي آيكن ثبت شكايت موجود در سمت راست همين صفحه
2-ورود اطلاعات مورد نظر خود
 
  تذكرات مهم در ثبت شكايات
ناقص بودن اطلاعات شكايت : در صورت ناقص بودن اطلاعات، بررسي شكايت شما با مشكل مواجه خواهد شد.
* شماره تلفن همراه و ثابت : در پيگيري و بررسي شكايت بسيار مهم هستند.
* كد رهگيري : در كليه روش هاي ثبت شكايت، كد رهگيري را محفوظ فرماييد.
3- پس از ثبت شكايت كد رهگيري ارائه شده توسط سيستم را يادداشت فرماييد و سپس از بخش پيگيري شكايت، نتيجه شكايت خود را پيگيري فرماييد.
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت توزيع نيروي برق شيراز  مي باشد.
Powered by DorsaPortal