راهنمای مراجعین
مراحل ثبت درخواست ها

 
 **************************************************************************************************
 
 
  مراحل درخواست صدور قبض المثني
1- مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- اعلام شماره پرونده و اشتراك انشعاب توسط متقاضي به متصدي پيشخوان
3- انتخاب گزينه "مشاهده قبض" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- ورود اطلاعات درخواستي در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- چاپ قبض برق مصرفي بر روي كاغذ A4
تبصره) در صورت درخواست متقاضي امكان پرداخت قبض از طريق پرتال كارفرما مهيا مي باشد.
 
 
 
 
 مراحل درخواست اعلاميه بهاي برق مصرفي ميان دوره
1- مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- اعلام شماره پرونده و اشتراك انشعاب توسط متقاضي به متصدي پيشخوان
3- اعلام كيلووات برق مصرفي قرائت شده توسط متقاضي به متصدي پيشخوان
4- انتخاب گزينه " اعلاميه بهاي برق مصرفي ميان دوره " در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- ورود اطلاعات درخواستي در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
6- چاپ اعلاميه برق مصرفي بر روي كاغذ A4
تبصره) اعلاميه صادر شده صرفا جهت اطلاع متقاضي بوده و امكان پرداخت ندارد.
 



مراحل ثبت درخواست فروش انشعاب :
الف: پذيرش درخواست انشعاب جديد
ب: پذيرش درخواست افزايش قدرت انشعاب
ج: پذيرش درخواست كاهش دائم قدرت انشعاب
د: پذيرش درخواست ادغام انشعاب
ه : پذيرش درخواست تفكيك انشعاب

 فرآيند انجام خدمات
1- مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اسكن مدارك طبق جدول شماره دو قرارداد به تفكيك تعرفه درخواستي (يك مورد از نامه ها كافي است)
2-2- اسكن فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-3- اصل كارت ملي متقاضي
2-4- اصل يا كپي قبض برق مصرفي همسايه الزامي مي باشد

تبصره يك ) در صورتيكه ملك مورد تقاضا داراي اشتراك برق باشد، ارائه اصل يا كپي قبض برق مصرفي همان اشتراك ارجعيت دارد.

تبصره دو) در درخواستهاي تغيير قدرت ارائه اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي است.
 
تبصره سه) همسايه شامل همسايه سمت راست يا چپ مي باشد.
2-5- استعلام كد پستي ملك

تبصره چهار) كليه مدارك دريافتي از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود.

تبصره پنج) در درخواستهاي تغيير قدرت در صورت بدهكاري مشترك جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز بهمراه ديگر مدارك اسكن مي گردد.

تبصره شش) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي و اسكن اصل نامه رسمي معرفي نماينده الزامي است.

تبصره هفت) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات ) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
3- انتخاب گزينه "فروش انشعاب" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.

 
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 
 
 مراحل درخواست تغيير نام
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اصل سند مالكيت (صفحه مشخصات ملك و آخرين صفحه انتقالات) يا اصل قولنامه رسمي كه نام مشترك قبلي و نام متقاضي جديد در آن ذكر شده باشد يا اصل قولنامه هاي كاغذي و اوقافي بهمراه اصل تعهد محضري
2-2- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-3- اصل كارت ملي مشترك
2-4- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
تبصره چهار) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "تغيير نام" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 
 
مراحل درخواست تغيير تعداد كد خانوار
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اصل صفحات اول و دوم سرپرست هر خانوار
2-2- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-3- اصل كارت ملي مشترك
2-4- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "تغيير تعداد خانوار" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
 
 
مراحل درخواست جابجايي داخلي كنتور
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-2- اصل كارت ملي مشترك
2-3- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
تبصره چهار) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "جابجايي داخلي كنتور" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 
مراحل درخواست كاهش موقت قدرت انشعابات صنعتي
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-2- اصل نامه كتبي درخواست مشترك
2-3- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "كاهش موقت قدرت" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 

مراحل درخواست بازگشت به قدرت اوليه قراردادي انشعابات صنعتي
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-2- اصل نامه كتبي درخواست مشترك
2-3- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "بازگشت به قدرت اوليه قراردادي" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 

مراحل درخواست تست و آزمايش كنتور
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-2- اصل كارت ملي مشترك
2-3- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
تبصره چهار) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "تست كنتور" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 

مراحل درخواست تعويض كنتور
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-2- اصل كارت ملي مشترك
2-3- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
تبصره چهار) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "تعويض كنتور" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه انشعاب بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
 
 

مراحل درخواست تغيير تعرفه
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اسكن مدارك طبق جدول شماره دو قرارداد به تفكيك تعرفه درخواستي (يك مورد از نامه ها كافي است)
2-2- اسكن فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-3- اصل كارت ملي مشترك
2-4- اصل يا كپي قبض برق مصرفي همسايه الزامي مي باشد
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
تبصره چهار) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "تغيير تعرفه" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
 
 

مراحل درخواست اعمال كد جانبازي, فرزند شهيد يا بيماران خاص در تخفيف بهاي برق مصرفي
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اصل كارت ملي مشترك
2-2- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
2-3- اصل نامه معرفي نامه از سازمان مطبوع
2-4- اصل كارت جانبازي, فرزند شهيد يا بيماران خاص
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه " كد جانبازي, فرزند شهيد و بيماران خاص " در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
 
 

مراحل درخواست صورتحساب ميان دوره اي
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اصل كارت ملي مشترك
2-2- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
3- انتخاب گزينه "صورتحساب ميان دوره اي" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.
توضيحات يك) بعد از ارسال الكترونيك پرونده از طرف پست براي كارفرما و بازديد انجام شده توسط كارفرما, هزينه درخواست بوسيله پيامك از طرف كارفرما به متقاضي ارسال و صورتحساب هزينه نيز از طريق پرتال كارفرما در دفتر قابل مشاهده و چاپ مي باشد.
متقاضي جهت دريافت فيش بانكي مي تواند به دفتر ثبت نام كننده مراجعه و قبض خود را دريافت نمايد. همچنين در صورت تمايل مي تواند بصورت غيرحضوري از طريق پرتال شركت و يا با مراجعه حضوري به بانك عامل نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايد.
بعد از پرداخت فيش بانكي توسط متقاضي ديگر نيازي به تحويل فيش به پست يا كارفرما نمي باشد و كارفرما راساً بر اساس كد شناسه و مبلغ قبض از طريق صورتحساب بانكي خود اقدام مي نمايد.
توضيحات دو) اطلاعات قبض برق مصرفي صادر شده به شماره مشترك پيامك زده مي شود. ضمنا از طريق درخواست صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 از طريق دفاتر قابل چاپ مي باشد.
 
 

مراحل درخواست اصلاح آدرس و كدپستي اشتراك
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اصل كارت ملي مشترك
2-2- اصل يا كپي قبض برق مصرفي اشتراك الزامي مي باشد.
2-3- استعلام كد پستي ملك
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
3- انتخاب گزينه " اصلاح آدرس و كدپستي " در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود.






تاریخ به روز رسانی:
1393/06/04
تعداد بازدید:
7597
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات ( 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت توزيع نيروي برق شيراز  مي باشد.
Powered by DorsaPortal