دسته بندی مطالب
راهبرد مشاركت تارنما
  1. كليه شهروندان مي‌توانند درخواست‌ها، شكايات و پيشنهادات خود را از طريق سامانه "رسيدگي به شكايات" و سامانه "پيشنهادات و انتقادات" كه تحت همين عنوان در پايگاه اطلاعرساني شركت قرار داده‌شده است، ارسال و كد رهگيري دريافت نمايند. درخواستهاي واصله به‌صورت مكانيزه به واحدهاي تخصصي ذي‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج ميشود. شهروندان مي‌توانند با استفاده از كد رهگيري پاسخ خود را دريافت نمايند.
  2. شهروندان مي‌توانند از طريق سامانه "ملاقات و ارتباط با مديران ارشد شركت" كه تحت همين عنوان در پايگاه اطلاعرساني شركت قرار داده‌شده است، درخواستهاي خود را مطرح نمايند. درخواستهاي واصله به‌صورت مكانيزه به واحدهاي تخصصي ذي‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج ميشود. شهروندان مي‌توانند با استفاده از كد رهگيري پاسخ خود را دريافت نمايند.
  3. شهروندان مي توانند از طريق منو "تماس با ما" / "اطلاعات تماس با شركت"، شماره موبايل، شماره تلفن، پست الكترونيكي  مديران و مسئولان ارشد شركت دريافت و از اين طريق با افراد مذكور ارتباط برقرار نمايند
  4. شهروندان مي‌توانند از طريق سامانه "نظرسنجي خدمات" و "نظرسنجي سايت" كه تحت همين عنوان در پايگاه اطلاعرساني شركت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به شركت ارسال نمايند.

تاریخ به روز رسانی:
1397/12/21
تعداد بازدید:
522
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات ( 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت توزيع نيروي برق شيراز  مي باشد.
تغییر نوع قلم
تغییر اندازه:
A+
A-
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه