مراحل درخواست تغيير تعرفه به صورت حضوري
1-مراجعه متقاضي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت و دفاتر پستي
2- ارائه مدارك ذيل به متصدي پست توسط متقاضي جهت اسكن نمودن آنها و ارسال پرونده الكترونيكي به كارفرما
2-1- اسكن مدارك طبق جدول شماره دو قرارداد به تفكيك تعرفه درخواستي (يك مورد از نامه ها كافي است)
2-2- اسكن فرم تكميل شده كروكي محل مورد تقاضا
2-3- اصل كارت ملي مشترك
2-4- اصل يا كپي قبض برق مصرفي همسايه الزامي مي باشد
تبصره يك) كليه مدارك دريافت از متقاضي بعد از اسكن نمودن آنها به متقاضي عودت داده مي شود
تبصره دو) در درخواستهاي متقاضيان حقوقي اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي است
تبصره سه) در درخواستهاي انشعابات ديماندي (انشعاب بالاي 30 كيلووات) اسكن اصل نامه كتبي درخواست متقاضي الزامي مي باشد.
تبصره چهار) در صورت بدهكاري مشترك و جهت پرداخت بدهي توسط متقاضي دفتر پست نسبت به صدور قبض المثني طبق مراحل پيوست شماره 3 اقدام و سپس قبض پرداخت شده نيز به همراه ديگر مدارك اسكن گردد.
3- انتخاب گزينه "تغيير تعرفه" در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
4- تكميل صفحه درخواست در پرتال كارفرما توسط متصدي پست
5- بعد از تكميل درخواست, از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضي داده شود
|
|
|